Grupul de retail Carrefour anunţă că pregăteşte lansarea unui nou format de retail în România, Supeco, situat între discounter şi cash&carry Şi vizează locaţii din Râmnicu Vâlcea, Giurgiu şi Târgovişte.
Supeco mai există doar în Spania, iar acest concept înseamnă un nou format de magazin care îşi propune să ofere consumatorilor preţuri mici, cu focus pe categoria de produse proaspete şi de larg consum, având o suprafaţă de vânzare cuprinsă între 1.500 şi 2.000 metri pătraţi
În luna februarie a acestui an, Carrefour a depăşit o reţea totală de 60 de magazine de proximitate, din care 10 sunt situate în Brasov şi 48 sunt situate în București şi Ilfov.
În prezent, Carrefour operează cu 4 formate de retail, cu un total de 159 de magazine: 25 de hipermarketuri, 77 de supermarketuri, peste 60 de magazine de proximitate Express și magazin on-line.
Lasă un comentariu