Grupul CEZ pune la dispoziţia clienţilor mai multe canale de comunicare, pentru ca aceştia să nu mai fie nevoiţi să se deplaseze la Centrele de Relaţii cu Clienţii.
Astfel, INFO LINIA CEZ, apelabilă la numărul unic de telefon 0251.929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reţeaua naţională, este disponibilă NON STOP pentru a semnala orice tip de întrerupere accidentală în alimentarea cu energie electrică, iar pentru informaţii comerciale, zilnic în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Pentru că de la 1 noiembrie 2014 CEZ Vânzare a pus la dispoziţia clienţilor casnici şi agenţi economici mici consumatori un nou proces de facturare a energiei electrice bazat pe indecşii autocitiţi, clienţii pot comunica indexul contorului apelând numărul de telefon gratuit 0800.500.500.
Clienţii care preferă corespondenţa scrisă au la dispoziţie următoarele variante de a solicita informaţii: prin corespondenţă, la adresa: CEZ România SA, localitatea Târgu-Jiu, Strada Depozitelor, numărul 2, judeţul Gorj, cod poştal 210238; prin fax la numerele de telefon 0248/524.834 sau 0248/524.832; prin email la adresa [email protected].
Lasă un comentariu