Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

ATENŢIE! ExtraFrut din NORD umileşte clienţii

La aprozarul din zona nord a municipiului Râmnicu Vâlcea, dictonul „Clientul nostru, stăpânul nostru”, nu funcţionează absolut deloc. Nişte angajate impertinente umilesc clienţii după bunul lor plac, considerând că cei care intră în magazin pot fi apostrofaţi în funcţie de frustrările şi neîmplinirile lor.

Am fost vizitaţi la redacţie de un client, care ne-a povestit cum a fost tratat la acest aprozar din simplul motiv că doamna din spatele tejghelei era preocupată de altele decât să dea restul corect. Vânzătoarea a făcut un scandal monstru pentru 2 lei, pe care ar fi trebuit să îi dea rest domnului şi nu-şi mai amintea ce făcuse. Pentru că are memoria scurtă, vânzătoarea şi-a permis să-l caute pe domn în portofel să vadă dacă bancnotele se află acolo. Noroc că bietul om nu avea astfel de bancnote, deşi mai avea bani în portofel.

În final, vânzătoarea de 2 lei, văzând că s-a făcut de râs, a continuat scandalul, certându-l pe domnul respectiv pentru vini închipuite. Ceilalţi clienţi, care-şi aşteptau rândul, au reacţionat, spunând că nu li se pare normală o astfel de atitudine. Tupeista vânzătoare de 2 lei a dat-o pe doamnă afară din magazin, pentru că şi-a permis să-i spună că este treaba ei cum îşi gestionează banii.

În fine, oamenii au părăsit aprozarul cu un gust amar, jurându-se că nu vor mai deschide uşa acestui magazin, unde clienţii sunt trataţi execrabil. Poate, totuşi, cel care îi dă salariul vânzătoarei, reflectează la cele scrise de noi, dacă şi aici nu s-o potrivi proverbul „Cum e turcul şi pistolul”. Rămâne de văzut!