Cele 129 de trasee judeţene pe care operează peste 30 de firme de transport în comun sunt blocate în acest moment deoarece consilierii judeţeni nu au reuşit să ajungă la un consens privind votarea traseelor. La ultima şedinţa de Consiliu Judeţean, PSD-ul a primit lovitura direct în plex de la colegii lor din USL, liberalii opunându-se pe faţă, având şi sprijinul celor 5 consilieri de la PDL.
Dacă e să luăm în considerare nervozitatea conducerii pesediste a CJ (Ion Cîlea şi Dumitru Persu) tragem concluzia că miza este uriaşă, şi tocmai de aceea în penultima zi a anului 2013, este anunţată o şedinţă extraordinară a CJ, cu un singur punct pe ordinea de zi: aprobarea acestor minunate trasee.
Cine a câştigat şi cine a pierdut în urma licitaţiilor electronice, încercăm să aflăm din tabelul anexat hotărârii ce trebuie de aprobată de consilierii judeţeni. O analiză mai atentă a tabelului arată că nu sunt modificări spectaculoase, unele firme au pierdut ceva trasee, însă au câştigat altele. Una peste alta, caşcavalul a fost împărţit destul de uniform, însă marile câştigătoare rămân, fără discuţie MATDAN SERVICE SRL, NORMANDIA şi Obadă Trans.
Lasă un comentariu