Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

Începând cu anul acesta, poţi studia la Universitatea Româno-Americană la fără taxă

Cea mai bună universitate privată din România anunţă o veste bună, şi totodată o premieră pentru anul universitar 2015 – 2016: oferirea a 20% din locuri pentru programele de licenţă fără taxă. Astfel, primii 20% din totalul studenţilor înmatriculaţi în anul I de studii la Universitatea Româno – Americană, la programele cu predare în limba română, în ordinea descrescătoare a notelor de admitere vor beneficia de scutirea integrală a taxei de şcolarizare în valoare de 700 de euro pentru anul universitar 2015 – 2016. Tinerii îşi pot păstra locul la “fără taxă” dacă continuă să studieze bine în timpul facultăţii.

Startul la admitere s-a dat deja, iar doritorii se pot înscrie până pe data de 25 iulie, atât online (www.rau.ro), cât şi la sediul universităţii sau la Centrul teritorial de înscriere şi admitere de la Colegiul Naţional Mircea cel Bătrân, din Rm. Vâlcea. Anunţarea perioadei de admitere s-a făcut prin intermediul unei campanii de comunicare inedite bazată pe sloganul “Învaţă să fii cineva. Pe viaţă.” Universitatea Româno – Americană promovează o abordare responsabilă şi o perspectivă pe termen lung asupra deciziei de alegere a unei facultăţi.

Astfel, campania ilustrează o serie de personaje sugestive şi rezultatele unor alegeri profesionale facile, “cariere” nefundamentate academic, cu o perspectivă nefavorabilă pe termen lung. Universitatea Româno – Americană îi îndeamnă pe tineri să se gândească la o carieră de succes, nu doar la un job de moment.

Studenţii Universităţii Româno-Americane au susţinere academică pentru o carieră ascendentă, instituţia de învăţământ creând condiţii propice pentru facilitarea participării studenţilor la programe de internship şi scholarship în SUA şi Europa.

Viitorii studenţi pot alege între programele oferite de cele 6 facultăţi din cadrul universităţii: Drept, Relaţii Comerciale şi Financiar-Bancare Interne şi Internaţionale, Management – Marketing, Informatică Managerială, Studii Economice Europene şi Economia Turismului Intern şi Internaţional.