Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

Primăria Râmnicu Vâlcea ANGAJEAZĂ şef Birou Informatică și Centrul pentru Informarea Cetățenilor

Primăria Municipiului Râmnicu Vâlcea, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante, de șef birou, gradul II – Biroul Informatică și Centrul pentru Informarea Cetățenilor.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată,absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice, specializarea cibernetică, statistică și informatică economică;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.
– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
08 august 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
23 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
data interviului va fi comunicată ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primărei Municipiului Râmnicu Vâlcea, telefon 0250/736.080.