Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

ATENŢIE! Se caută director medical şi director îngrijiri la Spitalul Judeţean Vâlcea

Spitalul de urgență județean Vâlcea scoate la concurs cele două posturi de directori, medical şi de îngrijiri. Până acum, cele două posturi au fost ocupate interimar, cu delegaţie pentru 6 luni de medicul George Brânzan, director medical şi de Raluca Mann, director îngrijiri. Celor doi le expiră mandatele în data de 15 decembrie şi de aceea posturile trebuie scoase la concurs.

În acest sens, Spitalul de urgență județean Vâlcea organizează în data de 07.12.2015, orele,12.00, concurs pentru ocuparea postului de director medical în conformitate cu prevederile Legii 95/2006 și OMS 284/2007, iar în data de 08 decembrie 2015, orele 12.00 va avea loc concursul pentru ocuparea postului de director de îngrijiri în conformitate cu prevederile Legii 95/2006 și OMS 284/2007.

Cei interesaţi să se înscrie la concursuri trebuie să-şi depună dosarele până la data de 25 noiembrie a.c., respectiv 26 noiembrie a.c.

Iată condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească cei care intenţionează să se înscrie la concurs:

Director medical

CONDIȚII DE PARTICIPARE

– absolvenți de învățământ universitar de lungă durată cu diploma de liciență sau echivalentă în profil medicină;

– sunt confirmați ca medic specilaist sau primar;

– au cel puțin 2 ani vechime ca medic specilaist sau au competența/ atestat în managementul serviciilor de sănătate ori sunt absolvenți ai cursului de management spitalicesc;

ACTE NECESARE LA ÎNSCRIERE

– cerere tip de înscriere

– copie de pe actul de identitate

– copie legalizată de pe diploma de liciență sau de absolvire, după caz

– curriculum vitae

– adeverință care atestă vechimea în gradul profesional sau specilalitatea studiilor după caz;

– cazier judiciar

– copii de pe diplomele și alte acte acte care atestă efectuarea unor specializări, cursuri,stagii competențe/atestate pentru postul de director medical;

– declarație pe propria răspundere privin colaborarea cu Securitatea înainte anul 1989;

– adeverință din care să rezulte că este apt medical, fizic și neuropsihic;

– proiectul de specialitate ales din temele cadru publicate(sigilat);

– aprobarea managerului;

– avizul consiliului de administrație al spitalului;

– taxă de înscriere-500 lei;

Dosarele de înscriere se depun la secretarul comisiei de concurs cu cel puțin 5 zile lucătoare îninte de data susținerii concursului, respectiv până la data de 25.11.2015.

Candidații al căror dosar de înscriere a fost respins pot depune contestație în cel mult 24 de ore de la data comunicării rezultatului verificării.

Contestația se soluționeză în termen de 24 de ore de la data depunerii de către comisia de soluționare a contestațiilor.

Concursul cuprinde următoarele probe de evaluare;

– test grilă de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului;

– susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului;

– interviu de selecție.

Pentru a fi declarați admiși candidații trebuie să obțină media finală cel puțin 7,00 iar la fiecare probă minimum nota 6,00.

Tematica de concurs, temele cadru pentru proiectul de specialitate și bibliografia sunt afișate la sediul și pe site-ul unității.

Relații suplimentare la serv. R.U.N.O.S -0250/748001,int.3269

Director îngrijiri

CONDIȚII DE PARTICIPARE

– absolvenți de învățământ postliceal sanitar, cu diplomă de absolvire sau de învățământ universitar de lungă sau scurtă durată, cu diplomă de liciență/asolvire sau echivalentă în domeniul medical;

– sunt asistenți medicali principali;

– au cel puțin 2 ani vechime ca asistent medical principal;

ACTE NECESARE LA ÎNSCRIERE

– cerere tip de înscriere

– copie de pe actul de identitate

– copie legalizată de pe diploma de liciență sau de absolvire, după caz

– curriculum vitae

– adeverință care atestă vechimea în gradul profesional sau specilalitatea studiilor după caz;

– cazier judiciar

– copii de pe diplomele și alte acte acte care atestă efectuarea unor specializări, cursuri,stagii competențe/atestate pentru postul de director de ingrijiri;

– declarație pe propria răspundere privin colaborarea cu Securitatea înainte anul 1989;

– adeverință din care să rezulte că este apt medical, fizic și neuropsihic;

– proiectul de specialitate ales din temele cadru publicate(sigilat);

– aprobarea managerului;

– avizul consiliului de administrație al spitalului;

– taxă de înscriere-500 lei;

Dosarele de înscriere se depun la secretarul comisiei de concurs cu cel puțin 5 zile lucătoare înainte de data susținerii concursului, respectiv până la data de 26.11.2015.

Candidații al căror dosar de înscriere a fost respins pot depune contestație în cel mult 24 de ore de la data comunicării rezultatului verificării.

Contestația se soluționeză în termen de 24 de ore de la data depunerii de către comisia de soluționare a contestațiilor.

Concursul cuprinde următoarele probe de evaluare;

– test grilă de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului;

– susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului;

– interviu de selecție.

Pentru a fi declarați admiși candidații trebuie să obțină media finală cel puțin 7,00 iar la fiecare probă minimum nota 6,00.

Tematica de concurs, temele cadru pentru proiectul de specialitate și bibliografia sunt afișate la sediul și pe site-ul unității.

Relații suplimentare la serv. R.U.N.O.S -0250/748001, int.3269