DECIZIE. După ce Tribunalul Vâlcea a dat câştig de cauză Antares-ului, Curtea de Apel Craiova a reparat greşeala, iar în data de 7 iulie 2010, a admis recursul firmei Matdan SA şi a casat sentinţa instanţei vâlcene. De ani de zile, pe traseul Rm. Vâlcea – Băbeni – Drăgăşani operează două firme de transport: Matdan SA şi Antares Transport. Problemele au început în momentul în care Antares-ul a câştigat licitaţia pentru acest traseu pentru perioada 1.07.2008 – 30.06.2011, iar firma Matdan, care era asociată cu firma BusTrans, a contestat în instanţă şi a câştigat în baza sentinţei judecătoreşti nr. 412 din 13.08.2008. Cu toate acestea, deşi licenţa pentru această rută îi aparţinea de drept firmei Matdan SA, conform sentinţei judecătoreşti, conducerea societăţii Antares a continuat să-şi bage microbuzele pe traseu, încălcând flagrant legea. Astfel că, traseul de la Rm. Vâlcea la Drăgăşani s-a transformat în timp într-o adevărată pistă de curse, şoferii ambelor firme concurând să ajungă primii în staţii, punând viaţa oamenilor în pericol. Cu toate că autorităţile judeţului cunoşteau situaţia foarte bine, toată lumea a stat cu mâinile în sân, aşteptând o pronunţare din partea instanţei. După ce Tribunalul Vâlcea a dat câştig de cauză Antares-ului, Curtea de Apel Craiova a reparat greşeala, iar în data de 7 iulie 2010, a admis recursul firmei Matdan SA şi a casat sentinţa instanţei vâlcene. Magistraţii olteni au mai dat un termen totuşi, pe data de 22 septembrie 2010, termen la care se va stabili suma exactă a pagubelor pe care Consiliul Judeţean Vâlcea trebuie să le plătească societăţii Matdan. „Decizia este definitivă şi irevocabilă. Atât eu, cât şi firma BusTrans cu care eram asociat, am cerut pagube Consiliului Judeţean Vâlcea în valoare de 17 miliarde de lei vechi pentru că au băgat firma Antares abuziv pe traseul Rm. Vâlcea – Drăgăşani – Băbeni în perioada 2005-2008” – ne-a declarat patronul firmei Matdan, Daniel Matei. CLAUDIA STANCIU
Lasă un comentariu