Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

Vodafone România a pierdut peste 90.000 de clienţi în 3 luni

Aproape 92.000 de clienţi au ales să renunţe la serviciile Vodafone România, în perioada aprilie – iunie 2014. Numărul total al clienţilor Vodafone este de 8.567.752, în scădere cu 1,05% comparativ cu perioada similară din anul anterior, potrivit rezultatelor financiare ale companiei, făcute publice vineri.

În ceea ce priveşte consumul de date mobile, acesta a crescut cu 57% în trimestrul încheiat la 30 iunie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce rata de acoperire a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 5,4 puncte procentuale.

Vodafone România a înregistrat, în intervalul menţionat, un număr total de 8.567.752 de clienţi (include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce şi internet fix şi m2m), în scădere cu 1,05% în comparaţie cu aprilie-iunie 2013 (—91.687 clienţi).

Din totalul raportat, 7.985.962 erau utilizatori ai serviciilor mobile şi 55.586 utilizatori ai serviciilor de broadband fix.

Conform sursei citate, veniturile din servicii ale companiei au scăzut cu 9,8% pe bază organică, faţă de acelaşi trimestru al anului anterior, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrată în vigoare la data de 1 aprilie 2014. Pe de altă parte, dacă este exclus impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 2,6% în ultimele trei luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe bază organică.

La 30 iunie 2014, abonaţii serviciilor Vodafone reprezentau 41,6% din baza de clienţi, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 58,4%. Utilizatorii serviciilor post-paid au crescut cu 1,1 puncte procentuale de la un trimestru la altul şi cu 1,2 puncte procentuale, de la un an la altul.