Vara trecută, comuna Câneni a primit zero lei prin PNDL 2, pentru infrastructura rutieră, deşi primarul Ion Nicolae spera să fie aprobat măcar proiectul de asfaltare a 8 kilometri de drumuri de interes local. Alesul PNL ne-a declarat că era nevoie ca măcar DN 7D să fie luat în considerare, dacă localităţile din nordul judeţului nu au avut niciun tronson selectat pentru asfaltări. „Sunt de acord că drumurile judeţene au prioritate. Însă, în situaţia în care Guvernul nu a dat niciun leu comunelor Câineni, Boişoara, Perişani şi Titeşti, pentru infrastructura rutieră, poate că era indicat ca să fie asfaltat DN 7D”, a subliniat Ion Nicolae. Tocmai de aceea, liberalul mai spune că e de acord cu primarul Ion Sandu, din Perişani, care vrea să cheme Guvernul în instanţă, pentru a şti exact de ce autorităţile refuză mereu asfaltarea acestui tronson, a cărui lungime este de aproape 50 de kilometri. „Dacă e clasificat la categoria drum naţional, să vină guvernanţii să ne spună dacă îndeplineşte condiţiile de trafic şi de siguranţă aferente! Am văzut deja motivaţia autorităţilor centrale, că de fapt nu mai e un drum de interes naţional şi că nu se află într-o zonă de dezvoltare, ceea ce pentru mine a fost evident că nu va fi asfaltat prea curând. Dar, nu trebuie să se uite că şi aici trăiesc nişte oameni care au nevoie de drumuri moderne! Din ce ştiu, înainte de 1989, DN 7D a fost gândit ca unul strategic, din moment ce era paralel cu Valea Oltului. În loc ca Guvernul să aloce bani pentru a-l asfalta, ni l-a propus să-l preluăm noi, ca drum comunal, pentru a-l moderniza. Însă, mă întreb, oare cum puteam să obţinem fonduri pentru o investiţie de un asemenea calibru, pentru că drumul are o lungime de 50 de kilometri, când noi n-am primit niciun leu măcar pentru a asfalta câteva crâmpeie de drumuri locale? Evident că era o utopie!”, a subliniat Ion Nicolae. În încheiere, liberalul a mai precizat că, pe raza comunei Câineni, DN 7D se întinde pe o o lungime de circa 9 kilometri.
Lasă un comentariu