Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

RCS/RDS Rm. Vâlcea îşi bate joc de abonaţi

De trei zile, abonaţii RCS/RDS Rm. Vâlcea, locuitori ai cartierului Ostroveni, zona blocurilor S1, S2 şi strada IC Brătianu, nu mai au Internet. Fără a anunţa existenţa unor defecţiuni, firma aşa-zis „de prestigiu”, nu mai furnizează servicii de Internet. De-abia după mai multe reclamaţii telefonice, s-a putut afla că există un deranjament şi că, după terminarea reparaţiilor şi reconectarea zonei, abonaţii vor fi anunţaţi, printr-un sms, de reluarea difuzarii. Dar au trecut 3 zile şi vor mai urma si altele, pentru că „depanatorii” au weekend şi ei, cu siguranţă pe banii noştri, pentru că, este stiut, se va încasa abonamentul neştirbit. Desigur, deranjamente pot apărea oricând şi oriunde, dar o firmă care se pretinde a fi onorabilă, nu întrerupe neanunţat difuzarea când nu se plăteşte la timp abonamentul (asa cum ne-a „obisnuit” aceasta firma) cerând şi penalizări, ştiind că roata morii se învârteşte iar defecţiunile îi duc şi pe ei în situaţia întârzierii furnizării. Cine îi sancţionează pe abuzivii ăştia pentru situaţii de deranjamente, aşa cum sancţionează ei abonaţii răi platnici? Apoi, cum să nu-şi ceară scuze şi să scadă din abonament c/v zilelor de nefurnizare a serviciilor cu care s-au obligat prin contract? Vom vedea. Sesizăm pe această cale Protecţia Consumatorului despre cazul din Ostroveni, ştiind sigur că la plata abonamentului acestei luni nu ni se va scădea c/v zilelor fără Internet şi nici nu ni se vor cere scuze. Sunt mulţi abonaţi care-şi desfăşoară acasă activitatea firmelor lor şi pierderile înregistrate pentru zilele fără Internet sunt destul de mari. Cine îi va despăgubi? Va urma, cu siguranţă, un proces de despăgubiri! Până la rezolvarea gravei situaţii, petele ruşinii de pe faţa RCS/RDS se văd de la distanţă şi nu se vor spăla curând.