Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

FOTO. Liceul “Constantin Brâncoveanu” din Horezu, participant la cea de-a doua mobilitate din cadrul proiectului EDUcate YOUth – KA2 – Nonformal bridges to formal education, finanțat prin Erasmus+

Liceul “Constantin Brâncoveanu” din Horezu, a participat in perioada 3-10 octombrie 2022, în stațiunea Sinaia, la cea de a doua mobilitate din cadrul proiectului EDUcate YOUth – KA2 – Nonformal bridges to formal education, finanțat de Uniunea Europeană prin Erasmus+. Proiectul este implementat de Asociația pentru Dezvoltare Durabilă (ATDD) și are ca parteneri TC – Belenkaimakamligi – Turcia, Beyond Borders – Italia si Liceul “Constantin Brâncoveanu”, Horezu – Romania.

Participanții la a doua întâlnire din proiect, 5 cadre didactice de la Liceul “Constantin Brâncoveanu”, 5 cadre didactice din Turcia si câte 5 membri ai celor două organizații de tineret din România (ATDD) și Italia (Beyond Borders), au fost prezenți la Sinaia la activitățile derulate în cadrul proiectului Erasmus+ cu tema “Educational Digital Tools”, instrumente educaționale digitale non-formale prin care aceștia au pus bazele unor noi punți pentru consolidarea capacităților în domeniul tineretului. S-a stimulat gândirea critică independentă și prin fiecare instrument educațional digital propus în cadrul proiectului fiecare țară parteneră a adus un plus important în metodele de dezvoltare a gândirii critice, precum și noi metode de informare corectă și de evitare a dezinformării prin diverse activități interesante și provocatoare. Cele trei seri culturale au adus participanților în prim plan elemente de cultură, civilizație si tradiții importante pentru o comunicare eficientă pe termen mediu și lung.

La finalul proiectului care se va încheia pe data de 23 februarie 2023, metodele și activitățile propuse din cadrul celei de a doua mobilități, Instrumente Educaționale Digitale, alături de metodele propuse în prima mobilitate, se vor regăsi pe o Platformă digitală de tip e-learning și vor putea fi utilizate la clasă, în sistem formal, știut fiind faptul că noile generații de elevi primesc cu bucurie și entuziasm activități non-formale. Atât elevii cât și cadrele didactice își vor dezvolta gândirea critică, noi abilități de comunicare, cooperare si integrare, astfel vor putea îmbina într-un mod plăcut și util sintagma “formal – non-formal mood”.