Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

Motiv de veselie pentru producătorii români! Iohannis le-a promulgat legea

Începând de astăzi , importurile primesc o perfidă lovitură sub centură, spre marea bucurie a producătorilor autohtoni. Preşedintele a promulgat legea care-i obliga pe comercianţii achiziţionarea spre distribuire a cel puţin 51% produse romaneşti .

Adio concurenţa (la care ai noştri oricum nu făceau faţă), adio analiza de calitate, adio analiza preţurilor. Fără ca fermierul roman să aibă o minimă preocupare produsele lui vor fi pe rafturi. Proiectul este inițiat de 10 deputați liberali(????), printre care Claudia Boghicevici, Raluca Ţurcan, Cezar Preda. Ce înseamnă asta în bani romaneşti?

Înseamnă că producătorul Vasile va avea în supermarket 51 de saci cu cartofi mici, stricaţi şi plini de pământ sfidând producătorii străini atenţi la calitate. Reversul medaliei? Cartofii lui Vasile au să zacă 51 de zile în magazin ţinând rafturile ocupatesi tot raportul preţ/calitate vă fi factorul hotărâtor.

Este şi punctul de vedere al AMRCR(Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) care consideră că adoptarea proiectului de lege privind comercializarea produselor alimentare este o lovitură dată consumatorului, dar și fermierilor locali competitivi care riscă să fie excluși pe criterii politice din comerțul modern.

‘Noua formă a Legii 321 este în primul rând o lovitură dată consumatorului — care nu va mai putea decide ce cumpără, pentru că totul va fi hotărât politic — dar și fermierilor locali competitivi, care, de asemenea, riscă să fie excluși, tot pe criterii politice, din comerțul modern. Este evident că, astăzi (miercuri, 8 iunie 2016, n.r.), în Parlamentul României s-a votat împotriva marilor retaileri, fapt pe care îl considerăm complet nedrept și nejustificat.

Credem că această lege nu va aduce nimic bun pentru nimeni, nici chiar pentru grupurile care ne-au arătat că în România poți ocoli concurența printr-o combinație politico-legislativă. Considerăm că toată această campanie denigratoare la adresa supermarketurilor este orchestrată exclusiv de interese politico-comerciale oculte, iar opinia publică a fost deliberat indusă în eroare prin recursul grosolan la unul dintre cele mai frumoase sentimente ale românilor, patriotismul’, arata AMRCR într-un comunicat.