Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

Supeco a adus pierderi de 1,8 milioane euro Carrefour-ului

Supeco, primul lanţ de magazine care îmbină conceptul de discounter cu cel de cash&carry, lansat în România în toamna lui 2014, a adus retailerului francez Carrefour un rulaj de peste 10,9 milioane de euro (49 de milioane de lei) în primul său an complet de funcţionare.

Compania nu a reuşit însă să vândă suficient pentru a-şi acoperi toate cheltuielile astfel încât pierderea netă a anului 2015 s-a ridicat la 1,8 milioane de euro (8,1 milioane de lei), potrivit datelor financiare publicate de Carrefour.

În 2014, Supeco a raportat o cifră de afaceri de 1,7 milioane de euro (7,7 milioane de lei) şi o pierdere netă de peste 760.000 de euro (3,4 milioane de lei). Rezultatele din 2014 au fost însă generate de trei magazine, pe o perioadă mai mică de trei luni.

Primul magazin Supeco din România a fost deschis pe 25 septembrie la Râmnicu Vâlcea, iar până la finele anului retailerul a mai inaugurat alte două unităţi, la Slatina şi Târgovişte. A patra unitate, la Giurgiu, a fost inaugurată cu ceva întârziere în martie 2015.