Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

Anuța Handolescu a pus in „circulatie” bancnota de zero lei

Prefectura Vâlcea a lansat campania ,, E.U. nu dau și nu iau șpagă” ” campania, se adresează angajaților din sectorul bugetar care au o relație directă, nemijlocită, cu publicul (mediul urban): angajații din primării, prefecturi, posturi de poliție, poliție de frontieră, secții pașapoarte, secții de eliberare a permiselor auto, și publicului larg, cetățenilor care intră în contact direct cu administrația publică , din mediul urban, între 18 și 55 de ani

     Ministerul Integrării Europene, alături de Instituția Prefectului Vâlcea, Primăria municipiului Rm.Vâlcea și secțiile de poliție de pe teritoriul județului, derulează în perioada 13 iunie 9 iulie 2006, campania de conștientizare și informare a funcționarilor publici și a opiniei publice cu privire la fenomenul corupției. Campania intitulată ,, E.U. nu dau și nu iau șpagă” are ca obiective principale: informarea funcționarilor publici asupra riscurilor profesionale asociate fenomenului ,,șpagă”; îmbunătățirea calității serviciilor publice adresate cetățeanului, ca urmare a însușirii atitudinii asociate funcționarului public european de că tre personalul din administrația publică din România;  schimbarea atitudinii publicului larg de a da șpagă prin informarea sintetică a cetățenilor asupra diferitelor instrumente de combatere a micii corupții. În derularea campaniei vor fi utilizate următoarele instrumente: pliante informaționale pentru ambele grupuri țintă (funcționari și cetățeni), afișe, insigne, bannere. De asemenea, campania va fi susținută pe toata perioada derulării ei de spoturi video și audio, și se va încheia cu un maraton TV denumit   

    ” De azi nu mai iau și nu mai dau șpagă”.

      În cadrul unei conferințe de presă a Instituției Prefectului, Anuța Handolescu, prefectul de Vâlcea a prezentat bancnota de 0 lei  – „E.U.  nu dau și nu iau șpagă”. Concret, campania, se adresează angajaților din sectorul bugetar care au o relație directă, nemijlocită, cu publicul (mediul urban): angajații din primării, prefecturi, posturi de poliție, poliție de frontieră, secții pașapoarte, secții de eliberare a permiselor auto, și publicului larg, cetățenilor care intră în contact direct cu administrația publică , din mediul urban, între 18 și 55 de ani.

Pentru derularea campaniei vor fi utilizate 2 tipuri de pliante informaționale – unul pentru cetățeni,  și altul pentru funcționari. Așadar, Ministerul Integrării Europene își concentrează toate eforturile pentru obținerea unei evaluări pozitive în Raportul de monitorizare al Comisiei Europene din toamnă, astfel încât România sa adere la Uniunea Europeană la 1 ianuarie 2007, fără probleme. Astfel,  „E.U. nu dau si nu iau șpagă„ și urmărește, pe de o parte, schimbarea atitudinii individuale Față de corupție și informarea cetățenilor cu privire la modalitățile și instrumentele de combatere a micii corupții.