Save 20% off! Join our newsletter and get 20% off right away!

Activitatea taberei Brădișor a fost suspendată

La ora controlului, în tabăra de la Brădișor erau cazați 40 de copii și 10 adulți. Inspectorii au constatat că personalul angajat este insuficient raportat la numărul de persoane cazate, terenul aferent nu era împrejmuit, iar clorinarea apei se făcea manual

Zilele trecute, prefectul de Vâlcea, Anuța Handolescu, le-a solicitat reprezentanților Autorității de Sănătate Publică Vâlcea săinițieze o acțiune de control în toate taberele școlare din județ. această cerere a venit în urma incidentelor din tabăra de varăde la Năvodari, unde mai mulți copii și angajați au ajuns la spital După ce au fost infectați cu salmonella. Controlul a vizat cele trei tabere din județul Vâlcea: că ciulata, Brădișor și Cozia. În urma verifică rilor, inspectorii ASP Vâlcea au luat câteva măsuri drastice. Dacă la că ciulata și Cozia nu au fost găsite deficiențe prea mari, la Brădișor angajații Autorității au emis pe loc decizia de suspendare a activității. „Am verificat de urgențăcele trei tabere, iar la Brădișor am dat dispoziția ca activitatea săfie întreruptăpână la remedierea deficiențelor. Din fericire cele trei tabere aveau autorizația sanitarăde funcționare” – a spus directorul ASP Vâlcea, Adriana Gheniță. La ora controlului, în tabăra de la Brădișor erau cazați 40 de copii și 10 adulți. Inspectorii au constatat că personalul angajat este insuficient raportat la numărul de persoane cazate, terenul aferent nu era împrejmuit, iar clorinarea apei se făcea manual. De asemenea, administratorul taberei Cozia a fost sancționat, interzicându-i sămai închirieze vila centralăCozia. Mai mult, la tabăra că ciulata s-a dispus interzicerea cazării în mansarda vilelor, unde nu pot fi asigurate condițiile corespunzătoare. Imediat După verifică ri, inspectorii ASP Vâlcea au fost nevoiți să-i prezinte prefectului de Vâlcea, Anuța Handolescu, un raport complet, care săcuprindă: existența  autorizației sanitare de funcționare; o evidențăa cazurilor de îmbolnăviri; modul în care sunt respectate normele de igienă; existența personalului calificat pe domenii de activitate; precum și alte probleme de ordin gospodăresc cum ar fi împrejmuiri, spații de joacă și de relaxare, dotări, etc.