Municipiul Roman este al treilea oraş din ţară, după Timişoara şi Iaşi, care a implementat un sistem informatic prin care cetăţenii pot să se programeze online pentru eliberarea cărţilor de identitate de la Direcţia de Evidenţă Informatizată a Persoanelor.
Programul permite vizualizarea intervalelor orare care sunt disponibile, prin afişarea culorii roşii – dacă este ocupat, sau verde – liber. În cazul în care solicitanţii nu au programare, ei se adresează aceluiaşi birou ca şi până acum, pe baza tichetului de ordine, programările online urmând a fi operate de un ghişeu separat. Ghișeul permite preluarea online a 34 de solicitări, zilnic, în zilele cu program normal, și a 24 de solicitări, în zilele cu program diferit de activitate, rezervate și pentru eliberarea documentelor.
Preţul softului a fost de 4.800 de lei plus TVA, iar mentenanţa va costa 200 de lei pe lună. Direcţia de Evidenţă Informatizată a Persoanelor funcţionează pe un sistem de transfer de date şi de comunicaţii al Sistemului de Transmisiuni Speciale, ceea ce asigură un transfer de date securizat.
Lasă un comentariu