Gigantul Mattel, cunoscut în întreaga lume pentru păpușile Barbie, a reușit să provoace o situație stânjenitoare părinților care au achiziționat noile păpuși inspirate din filmul Wicked. O eroare tipografică a făcut ca ambalajul să includă, din greșeală, o adresă web care duce la un site destinat adulților.
Compania Mattel anticipa vânzări impresionante pentru păpușile Wicked, care ilustrează personajele interpretate de Ariana Grande și Cynthia Erivo din popularul musical ce va fi lansat și în România pe 22 noiembrie, sub numele „Vrăjitoarele”. Pe ambalaj trebuia să fie listată adresa oficială a filmului, www.wickedmovie.com. Totuși, omisiunea cuvântului „movie” i-a direcționat pe unii cumpărători către un site cu conținut neadecvat copiilor.
Reacția Mattel nu a întârziat să apară. Compania și-a cerut scuze pentru această eroare și a transmis că ia măsuri rapide pentru a remedia situația. „Recomandăm părinților care au achiziționat produsul să înlăture ambalajul sau să ascundă linkul de pe etichetă”, a declarat Mattel, conform BBC.
Păpușile Wicked, destinate copiilor de la 4 ani în sus, au fost vândute pe scară largă, însă majoritatea ambalajelor problematice s-au regăsit pe piața din SUA, prin intermediul magazinelor Amazon și Target. Unii părinți au atras atenția asupra problemei și au publicat imagini cu ambalajele în limba spaniolă, însoțite de același link nepotrivit.
Lasă un comentariu